ТАҚЫРЫП: Оқушыларды оқыту мен дамытуда құзіреттілікке негізделген әдісті жүзеге асыру арқылы мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыру
МАҚСАТЫ: Қазіргі білім беру технологияларын қолдану негізінде кәсіптік білім беру саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру.
Тапсырмалар:
- Циклдік комиссисының күндізгі және қашықтықтан біліктілігін арттыру курстары оқытушыларының біліктілік деңгейін көтеру;
- өзара сабаққа бару, ашық сабақтар, кіріктірілген сабақтар, ашық мамандандырылған іс-шаралар өткізу арқылы педагогикалық қызмет тәжірибесін жалпылау және тарату; Орталық Комитеттің, әдістемелік-педагогикалық кеңестің отырыстарында баяндамалармен сөйлеген.
- Интернетте бейне сабақтарды шығару, сабақтар мен сыныптан тыс жұмыстарды әзірлеу.
- Циклдік комиссиясының мәжілістерінде нәтижелерін қарастыра отырып, сабақ жоспарын тексеру, күнтізбелік – тақырыптық жоспарларды орындау.
- ЦК мәжілістерінде кейіннен талдау жасай отырып, жалпы білім беретін және арнайы пәндер бойынша пәндік олимпиадаларды ұйымдастыру және өткізу.
- ЦК мәжілістерінде нәтижелерін ескере отырып, оқытылатын пәндер бойынша оқу-әдістемелік кешендерді әзірлеу бойынша оқытушылардың жұмысын жалғастыру.
- ЦК мәжілістерінде нәтижелерін ескере отырып, авторлық әдістемелік материалды, баспа мақалалары мен ғылыми еңбектерді шығару бойынша профессорлық-оқытушылық құрамның жұмысын жандандыру.
- ЦК мәжілістерінде кейіннен талдау жүргізе отырып, лингвистикалық және пәндік интеграцияны тәжірибеге енгізу бойынша педагогикалық ұжымның жұмысын жандандыру.
- Өткізілген курстардың мазмұны бойынша мұғалімдердің есебі.
- ЦК мүшелерінің және студенттердің облыстық, республикалық, халықаралық олимпиадаларға, конкурстарға, конференцияларға күндізгі, қашықтықтан оқуға белсенді қатысуы.
- пәндік және кәсіби онкүндіктердің іс-шараларын ұйымдастыру және өткізу.
- Колледж веб-сайтын әзірлеу: веб-сайттағы ақпаратты үнемі жаңартып отыру, оны жедел орналастыру; оқу процесінің ашықтығын арттыру арқылы колледжді Instagram және YouTube әлеуметтік желілерінде насихаттау және т.б.
ЦК сапалық және сандық құрамы:
Біліктілігі жоғары санатты педагогтар – 3;
Бірінші біліктілік санаты бар мұғалімдер ;2
Екінші біліктілік санаты бар педагогтар – 2;
Санаты жоқ мұғалімдер – 1
Арнайы пәндер бойынша ЦКШ төрағасы
Арнайы пән оқытушысы
Нұржанов Абылай Абдулкәрімұлы
Жоғарғы білім,
Қостанай ауыл шаруашылығы институты,
ауыл шаруашылығын механикаландыру
Еңбек өтілі: 15 жыл
Біліктілік санаты: жоғары
E-mail: 67.nurhanov@mail.ru
Арнайы пән оқытушысы
Нурушев Марат Жолдыбайұлы
Жоғарғы білім
Қостанай ауыл шаруашылығы институты,
агрономия
Еңбек өтілі: 31 жыл
Біліктілік санаты: екінші
E-mail: Nurushev67@bk.ru
Арнайы пән оқытушысы
Биғалиев Берік Әмірханұлы
Жоғарғы білім
«Қостанай индустриалды педагогикалық колледжі» өндірістік оқыту шебері
атындағы «Қостанай мемлекеттік университеті». А.Байтұрсынова Инженер-механик
Еңбек өтілі: 15 жыл
Біліктілік санаты: жоғары
E-mail: berik bigaliev.80@mail.ru
Арнайы пән оқытушысы
Ахметчина Гүлнар Ылайққызы
Жоғарғы білім,
М. Дулатов атындағы Қостанай инженерлік-экономикалық университеті. , агроном
Еңбек өтілі: 11 жыл
Біліктілік санаты: 1 санат
E-mail: zhanbota14@yandex.ru
Арнайы пән оқытушысы
Жансүгіров Жаролла Ысқақұлы
Жоғарғы білім
Рудный индустриалды институты
Мамандығы инженер-құрылысшы
Еңбек өтілі: 16 жыл
Біліктілік санаты: жоғары
E-mail: Jansugurovjarolla/kz@gmailcom
Арнайы пән оқытушысы
Абдоллина Самал Сейіткерейқызы
Жоғарғы білім
1. Қазтұтынуодағы Қарағанды экономикалық университеті, есеп және аудит
2. Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті З.Алдамжарова, Қазақ тілі мен әдебиеті
Еңбек өтілі: 17 жыл
Біліктілік санаты: 1 санат
E-mail: samal.abdolina@mail.ru
Арнайы пән оқытушысы
Чернов Егор Михайлович
Жоғарғы білім
А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік инженерлік-техникалық
Еңбек өтілі: 11 жыл
Біліктілік санаты: санаты жоқ
E-mail: Egor87771197112@mail.ru
Арнайы пән оқытушысы
Айтмұханбетов Балқаш Кәрісұлы
Жоғарғы білім
Целиноград инженерлік-құрылыс институты, автомобиль және автомобиль шаруашылығы факультеті
Еңбек өтілі: 30 жыл
Біліктілік санаты: екінші
E-mail: Aitmukhambetov.bk@gmail.com