Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары Жусупова Л.И. «Нәтижеге жұмысты құру кезінде колледж студенттерінің оқу жетістіктерін бағалаудың баллдық-рейтингтік әріптік жүйесін қолдану» атты шеберлік сыныбы өтті.
Мақсаты: баллдық-рейтингтік әріптік бағалау жүйесін қолдану бойынша білім мен дағдыларды жүйелеу.
Тапсырмалар:
1) Оқушылардың іс-әрекетін бағалауда проблемалық аймақтарды анықтау;
2) бағалау жүйесінде бірыңғай тәсілдерді дамытуға жәрдемдеседі;
3) кредиттік-модульдік технологияны енгізу шеңберінде білім беруді жоспарлау құжаттамасын дайындау және білім алушылардың жетістіктерін бағалау.
Мұғалімдер оқушылардың рөлін сомдады, сұрақтарға оқушылар жауап беретіндей жауап берді, берілген тақырып бойынша сызбалар құрастырып, орындаған жұмыстарын бағалады.
Содан кейін бұл тапсырмаларды мұғалімнің бағалау критерийлері мен сыныптағы оқушыны бағалауға арналған дескрипторларды жоспарлау көзімен қарау ұсынылды. Сабақ барысында критерийлерді кішіректерге бөлуге болады, бұл бағалауды оқушыға ашық және түсінікті етеді. Бұл критерийлер өз кезегінде дескрипторларға бөлінеді, оларға орындалатын жұмыс формаларының қиындық деңгейіне сәйкес ұпайлар беру қажет. Барлық дескрипторлар үшін жалпы балл 100 балл болуы керек.
Семинар біреуге көмектесетін миға шабуылдың бір түрі:
- критерийлер мен оқу нәтижелері арасындағы байланысты талдау;
- дескрипторлардың мақсатын анықтау;
- Блум таксономиясын қайталау;
- әрбір дескриптор үшін нүктенің эквивалентін анықтауды үйрену;
- Блум таксономиясын ескере отырып тапсырмаларға дескрипторларды өз бетінше жазу.